Se connecter

Bloodline Champions

Sujet : [Officiel] We're up!
1
Begees56
Niveau 17
29 janvier 2015 à 11:56:27

Source :d) http://steamcommunity.com/games/6370/announcements/detail/230016859488243842

We're up!

29 janvier - Tautroll

'''''We’re very happy to welcome you to our very own Bloodline Champions servers!
We hope you enjoy your welcome gift!'''

If you haven't logged in yet, make sure to do it within 2 weeks to get the reward!

We’re sorry for the delay, the transfer of all the data and the set up took longer than expected, but at last we’re done and we hope everything will work smooth from here.

All e-mails with key codes to connect your accounts may not have been sent yet, so we ask you to be patient! It’s a lot of e-mails to send, they have been going out most of the day and will continue to do so for quite some time. So don’t panic yet!

If you, after all e-mails been sent, have a problem, we’ll do our best together with Funcom to help you out. We’ll let you know when there is a solution.

As previously said, we are also talking to Steam to remove all the region restrictions on the game. We hope it can get done soon so you all can come back!

We’ve released a small patch, and you can find the patch notes here (check lien)

Would also like to thank everyone who took their time to help out with testing 2 weeks ago! It helped more than you could imagine! :fier:

En bref, la migration des serveurs sont terminés, cela aura prit du temps ... plus que prévu.
Vous allez recevoir par e mail (celui avec lequel vous vous êtes enregistré sur le jeux) avec le nom de votre compte (Speudo) ainsi qu'une clé (du style a6Quoizuyoz78) pour vous connectez !

Vérifiez vos emails si vous souhaitez de nouveau y jouer, y compris votre boite spam.

Objet email: Bloodline Champions is moving!
newsletters@newsletter.funcom.com

:bye:

Ayudem
Niveau 5
26 mars 2015 à 13:34:22

Petit up du post,

Je suis un ancien joueur de BLC qui l'avait déserté plus ou moins pour les mêmes raisons que les autres (serveurs).

La migration des serveurs a fait beaucoup de bien au jeu et son arrivée sur Steam fait vraiment plaisir.

Je conseille autant aux anciens joueurs qu'aux nouveaux d'installer/réinstaller le jeu. Jeu qui, brillant par l'intensité de son gameplay, souffre seulement du manque de communication de son équipe de développement.

Si des nouveaux passent par là et ont besoin de quelqu'un pour les aider à débuter, je peux vous expliquer les bases.

Dokosuus
Niveau 1
25 avril 2015 à 17:50:50

Yo je cherche des joueurs assez mature pour jouer en vocal, avec du fun evidemment

1
Sujet : [Officiel] We're up!
   Retour haut de page
Consulter la version web de cette page