a tous !
Quelles sont vos répliques préférées dans KA et KA 2
Aller c'est parti
Dave Lizewski: "I always wondered why nobody did it before me. I mean, all those comic books, movies, TV shows. You think that one eccentric loner would've made himself a costume. I mean, is everyday life really so exciting? Are schools and offices so thrilling that I'm the only one who fantasized about this? Come on, be honest with yourself. At some point in our lives we all wanna be a superhero."
Mindy Macready: "Act like a bitch, get slapped like a bitch."
Colonel Stars and Stripes: "Yeah there's a dog on your balls!"
Dave Lizewski: "When Mindy left, that's when I finally understood where my life was going. Just like it had to eventually happen, that real people would try to be superheroes, eventually it had to end too. Superheroes can't exist in the real world for a reason. It's because the real world needs real heroes, and not some punk in a wetsuit playing dress-up, but a genuine badass who can really kick ass."
Voilà, ce sont principalement mes préférées, mais en réalité, il y en a tellement, je pourrai pas tous les mettre !
"Le spectacle est fini, bande d'enfoirés. *PAN*"
Hit-Girl alias Mindy Macready
"Si ton cœur est bien disposé tu es libre de sucer c'que tu veux."
Colonel Stars alias Sal Bertolinni
"Ça va chier bande d'enculés !"
Hit-Girl alias Mindy Macready
"ZBLEUUURG *Prout*"
Brooke
"... *BOUM!*"
Franck d'Amico
"Manu-Ailes ! J'ai dit "MANU-AILES" ! AAAAAAAAAAAH ! *CRASH*"
Un arménien au lourd passé psychiatrique
Voilà mes répliques préférées.
"Je suis une saloperie de catholique, j'ai des relations sexuelles en dehors du mariage avec mon amant juif et black qui travaille dans une clinique d'avortement. Alors vive Satan et passez une bonne après-midi madame."
• Harry Hart / Galahad
Kingsman
Tellement excellent le naturel avec lequel il déclare ça.
"La maturité de l’homme, c’est d’avoir retrouvé le sérieux qu’on avait au jeu quand on était enfant.”
"Il s'est échappé".
"He likes to watch me pee !" - Lee Montgomery, Death Proof.
Celle-là, j'avais sincèrement envie de la mettre quelque part. J'estime qu'elle mérite que j'up le topic.
I certainly hope you dance as well as you dress.